ویدیو | سارا و نیکای پایتخت فیلم تولد 20 سالگیشان را منتشر کردند!

 سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.
ویدیو | سارا و نیکای پایتخت فیلم تولد 20 سالگیشان را منتشر کردند!
کد خبر : ۷۱۰۸۴

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت در صفحه شخصی اینستاگرامشان فیلمی از تولد ۲۰ سالگیش منتشر کرد.

 سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.

این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 سریال «پایتخت» یکی از مجموعه‌های پرمخاطب تلویزیون است که دو، سه سالی در کنداکتور برنامه‌های تلویزیون قرار نداشت و مدام در آستانه نوروزِ هر سال خبر ساخته شدن و تکذیب آن دست به دست می‌شد.

آنچه اتفاق افتاده توافقاتی است که ما را به بازگشت دوباره «پایتخت» به تلویزیون امیدوار می‌کند. این نکته را مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در گفتگو با خبرنگار تسنیم هم اعلام کرد.

اما با افت مخاطبان برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی، مدیران سیما تصمیم گرفته‌اند با دعوت از عوامل سریال‌های پرمخاطب، به تولیدات تلویزیون رونق دهند.

یکی از سریال‌های پرمخاطبی که آخرین‌بار در ۲۹ و ۳۰ اسفند ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت، مجموعه «پایتخت» است که دو قسمت پایانیِ فصل ششم این سریال بود. همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا عوامل مجموعه «پایتخت» نتوانند دو قسمت پایانی را تصویربرداری کنند و فقط ۱۵ قسمت از آن در نوروز ۹۹ پخش شد.

سارا و نیکا فرقانی‌اصل به دلیل حاشیه‌هایی که در سال ۹۹ در فضای مجازی داشتند، از دو قسمت پایانی فصل ششم حذف شدند و در واکنش به این اتفاق در لایو اینستاگرامی اعلام کردند که از این حذف، اطلاعی ندارند. همچنین هر کدام از بازیگران سریال «پایتخت» به دلیل حذف آنها در صفحه‌های شخصی‌شان از زحمات آن دو قدردانی کردند و خواستار فرصت دوباره به آنها شدند.

منبع: عرشه آنلاین

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر